Tio saker du inte visste om mig.

Sitter och läser en blogguide på en av de stora dagstidningarna. Tipsen på hur jag som microbloggare ska kunna få fler läsare (jippie!not) är så sjukt torra. "Skriv om saker som alla kan relatera till så som kläder/mode, foto eller träning". Nej tack. "Se till att chocka dina läsare". Nejtack?! "Bra bilder med proffslook ger ett seriöst intryck. Systemkamera rekommenderas." Ok. Så för att jag skaffar en systemkamera så blir jag genast proffs? Snyggt. "Har du skrivtorka så slår en tiosakerduintevissteommig-lista ALDRIG fel". Skrivtorka var det, ja. Here goes.
 
1. Jag gillar kallt kaffe.
2. När jag blir irriterad viftar jag med mina näsborrar.
3. Jag kan många decimaler av pi.. men bara om jag sjunger det.
4. Precis innan jag somnar brukar jag säga en massa saker som jag sedan inte kommer ihåg att jag sagt (har fått detta berättat för mig)
5. Jag skapar känslomässiga band till alla mina ägodelar vilket leder till att jag har OTROLIGT svårt att göra mig av med saker. (tackmamma)
6. Det värsta jag vet är att höra någon kissa.
7. Ett av mina livsmål är att lära mig namnet på fancy drinkar.
8. Att pudra näsan på andra toaletter än den i mitt hus är jobbigt.
9. När jag tittar på tv hör jag inget annat som pågår i min omgivning.
10. Jag är rädd för folk som står på gatan och vill prata om typ amnesty, green peace eller dylikt.. går ofta långa omvägar för att undvika dem.
 
För många är allt ovan nämnt inte någon nyhet. Men det botade dagens skrivtorka.
Ciao!
1 julia som borde plugga:

skriven

3. <3
4. jag är samma fast om någon pratar med mig när jag tror att jag är vaken men sen somnar om. har ex lovat min mamma massa saker som jag sen inte har något minne av när jag faktiskt stiger upp.
10. gör jag med. hatar när folk inte heller ger upp och följer en på gatan när de ser att man vill iväg?!
min bästa var när jag gav med på att lyssna och vara med i typ.. im kanske. sa de skulle ringa ang info, jag skulle iväg till någonstans och sa " kan ni ringa om 14dagar?" . de ringde aldrig.
hejhopp!

Kommentera här: